2008年11月14日 星期五

平民飯堂-唯珍上海面家

唯珍上海面家

今晚一邊吃著熱呼呼的唯珍水餃雲吞, 一邊打呢篇網誌, 可能會有小小偏心, 請各位網友見諒.

其實唯珍雖然是面家, 但是我最喜歡的是水餃同埋豬扒豬手飯. 香港都幾多上海餐廳, 而唯珍是比較大件又抵食的.

水餃有一瓣大裝新奇士橙咁大, 可以要求湯和水餃分開上, 加上一碗浙醋伴蒜粒, 雖然吃完後成日都大陣口氣, 但是都要推介.

另外肥而不膩的豬手加上脆口的豬扒伴埋微酸的雪菜, 一定胃口大開. 平時飯量較小的我也能清一盤份量彼大的白飯. 兩樣加埋都是50大元, 真是金融海嘯後的至佳之選.

飯後甜品豆沙窩餅甜度適中, 是少有的佳作之一.

由於個人口味, 覺得酸辣湯較辣和酸, 其他面食因為未吃過所以未能介紹. 如果有網友有資料請留言, 我會註明出處.

石頭記: 小石的心情

剛剛開始寫Blog, 石太見到又幾有興趣. 但是佢用開Yahoo, 所以小石頭就跟做24孝老公跟埋去啦. 點知剛剛搞完一個星期開了十來篇網誌, 收到Yahoo通知要updated. 一去管理的版面, 哇!十幾個寫手個個都話有問題. 有點擔心, 所以浪子回頭先.

投資博客推薦: 會計專材-會計仔

上回講到: 自已經常看的博客, 原來重有一個會計師: 會計仔.

大家唔好睇個名是會計仔, 其實真係幾有料o架, 可以叫會計師傳. 想當年我因為戰續見紅, 都下過一番功夫研究過年報分析, 但是絕對冇會計仔睇得咁通透. 其最經典是去年2月已經話匯豐有問題, 有興趣的話可以睇返: http://accountboyhk.mysinablog.com/?op=Default&Date=&postCategoryId=0&page=4. 不過入面有D內容涉及會計或金融術語及分析, 曾經推介俾朋友話真係幾深.

另外推介有些股票分析的系列, 有板有眼比一些大行的分析報告更容易學到o野: 鞍剛系列: http://accountboyhk.mysinablog.com/?op=Default&Date=&postCategoryId=0&page=2.

太平洋恩利系列及中國自動化系列: http://accountboyhk.mysinablog.com/?op=Default&Date=&postCategoryId=0&page=3

講開分析, 自已去年開始都有用excel做了份報表去分析自已的目標, 但係日日手動updated D data 就真是好花時間. 最後如何解決? 就下一篇為大家介紹.

投資博客推薦: 香港CPA-維斯手記

投資博客的第二炮是香港CPA(註: certified public accountant 注冊會計師) 維斯手記.
初初看到維斯手記是在網上收集410 Soho的資料, 跟住一看舊的網誌不禁地由頭到尾看一遍.

最欣賞維詩的是不斷更新資料之餘加上個人分析, 先不論是否正確, 這樣的網誌才能讓初學者踏上正確的分析之路. 他主要的持股在匯豐, 宏利, 中人壽, 平安. 其他小部份持有昆機, SOHO, 國泰和利豐.

除了以上股票維斯也對不少股票的財務報表和經濟大市有精辟獨到的分析, 可以令新手容易些學習. 極力推介其中會計財技金融知識的分類: http://hk.myblog.yahoo.com/iam-waise/index?l=f&id=28, 新手可以知道甚麼是黃金比率, PEG, IMF等等金融術語和其中的奧妙.

睇返自已經常看的博客, 原來重有一個會計師, 且到下回分解.

P.S. 有朋友問小石頭的網誌標題手記是否參考(抄考)維斯, 坦白講係. 其實十佩配服維斯大大, 想學佢做返個出色的Blog, 所以開始寫Blog時潛意識用了這個標題(並非故意抄襲), 如果有幸維斯大大經過, 千萬要原諒我!!