2008年12月7日 星期日

生活點滴之逼爆深水埗

開頭小石頭想話先搞左HTC Cruise的相機資料先, 但係最後因為朋友的電話而改變決定先同大家分享逼爆深水埗事件的始末.

今日屋企人打電話來下令一定要係呢個星期解決寬頻續約問題, 所以小石頭就在1:30到匆匆忙忙趕去深水埗, 因為D Fans話電腦節有得平.

一去到深水埗站己經深知不妙, 因為一落車己經開始塞住左係扶手梯度!
出左閘發現D1 D2用出口已經因為實施人流管制, 只可以落唔可以上. 而最近的出口係B1. 平時慣左行長沙灣道右轉去桂林街就係高登啦, 行到桂林街先知又封左, 只可以出唔可以入!大佬啊, 整個牌或者搵個人通知下都好啊! 望住高登又唔入得, 唯有影返張相啦!


呢個就係數碼之源o窩!

都唔知應該點行, 最後都係隨波逐流跟大隊! 群眾的智慧係唔可以低估o架, 尤其係有野買的時候! 終於兜左個圈由欽州街入去, 大家可以從下面張相睇到有幾墟憾!!


搞 完寬頻, 見人逼人想睇野都埋唔到身啦! 咦! 好似高登商場入面冇出面咁多人o番, 咁樣睇下有咩咁吸引先? 哇! 差D睇出禍, 有唔使一仟個大洋的Panasonic相機: Leica鏡, 30mm廣角鏡, 1000萬像數, 有防手震功能, 重有3吋LCD Mon! 直頭係Blog友恩物啦! 重有990一部20" LCD Mon 連埋HDMI, 當堂! 不過收銀位都係逼滿人! 睇緊野途中有幾位仁兄好似有免費禮物派咁一湧而上, 搞到小石頭冇晒心機買野!

見勢不妙! D人越來越多, 小石頭為了避免成為第一個係商場被逼死的客人, 雞咁腳撒退!

出到欽州街小石頭不禁為自已英明無比的決定感到慶幸, 半條欽州街已成為行人專用區. 你睇下張相就知啦, 人頭湧湧直頭勁過美國大選!



睇下個鐘已經係3:37分啦! 最後又兜返個大圈由鴨寮街C1入口搭地鐵走人! 不過真係唔係好滿意有關當局D安排, 無指示的路標, 無足夠的警員維持秩序! 幸好當日見到我地香港人排隊守禮都幾有耐性!

我就走啦! 為之後到的朋友祈禱, 希望佢地可以買到心頭好啦!

美食分享之石澳馬拉松燒烤大賽(下集): 篇外篇: 南區堆沙大賽

話說當正在馬拉松大賽中途稍事休息的小石頭, 突然間聽到有人大聲叫咪: Testing! Testing! 身為八掛派的小石頭當然出去八下發生咩事啦, 順便行兩步幫助消化, 以期可以砌低其他熱門對手, 暴冷一舉奪冠.


? 原來係南區堆沙大賽! 篇外篇立即開始! 先影返下個台先! 有電子琴, , 同埋結他手(就係相中右手邊個位啦), 應該會有歌聽o!

話時話雖然天氣報告話會幾涼下, 但係烈日當空, 真係會汗溜浹背o! 鏡頭一轉來到堆沙現場:

由於相片太散亂的關係 (其實係懶!), 小石頭好難將我主力拍攝個幾組堆砂的大約過程重組俾大家睇, 所以以下係大兜亂. 大家可以來一個冇獎競猜大行動, 估下邊隊做邊樣啦:

場地及工具篇


公開組應該有十二隊(估o架!) 工具有紅A膠桶一個同埋幾款唔同Size沙鏟.


起動篇

開波時隊員吱吱唚唚規劃緊 開始努力堆沙


母女同心其利斷金 巾幗不讓鬚眉


中場篇

成塊金磚咁o番! 小弟弟被怪獸嚇到啊!

唔好掛住傾解先得o架! 太空人?

精挑細雕

完結篇

真係鋼琴o番! 傳說中的愛之匙!

Hong Kong Made 太空人

燈神叫大家許願啊!

金融大白鯊出動!

最鍾意大笨象和人手二合為一個張, 清晰地表達了人和動物和諧共處的意念!

細心的朋友會問: 喂點解最尾尾個兩張的色咁核突? 因為相機無電用HTC影o架! 部機神神化化, 時得時唔得咁囉! 由於每篇文最多只能加20張相, 所以未能盡錄, 有興趣的朋友, 請參觀我的相薄.

好啦, 今次南區堆沙大賽報道完畢! 下篇報道將會為HTC Curise的相機功能平反!