2008年12月30日 星期二

石頭記之花城近況

小石頭呢期去廣州主要係學人地去考察有咩行業值得投資! (嘻嘻! 順便去吃喝玩樂一番, 寓工作於娛樂!) 石太大踢爆: “淨係見佢食都唔知有冇做到功課!”

小石頭當然有做功課啦! 以下係小石頭留意到的地方:

1. 可能因為小石頭去的時候係Weekday, 所以去食野地方的人流明顯少左.

2. 港式酒樓很受歡迎, 好似X香個D酒樓價格和香港差不多 (當然份量多D!) 但係依然門庭若市. D員工就好似少左, 但係冇影響到上菜時間.

3. D地下街商場生意真係好靜, 據街頭街尾的閒言話今年好多鋪頭都會早放返去過年.

4. 做開批發的商場(尤其坐做香港或外國生意個D), 人流都好似少左. 以前都有見到D外國人地方明顯少得多.

5. 週圍D商鋪都有大減價, 但係就咁睇街上的行人大出血同埋紙袋黨的人不多.

6. 大型超級市場果然係經濟低迷時依然係人頭湧湧, 特別係日資百貨個D. 搞到小石頭都買到成手都係手信同埋野食!

7. 珠寶行業唔似想像中咁蕭, 都有D人行下.

8. 唔知係埋平日的關係, 睇婚紗用品的人流明顯少D, 但係D有關的新商場又不停咁開.

暫時係咁多, 遲D會講野食!

沒有留言: