2008年12月30日 星期二

聖誕交叉 blog之郡主手記

冬節臨近,天文台話氣溫驟降,
賞賞自己,先去"史打拔"買杯冬季特飲鮮奶姜汁咖啡勁加cream嘆一嘆先。

唔知點解,做左咁多年人都仲係食古不化,
梗係覺得聖誕節係要買d禮物先開心,
唔通d真係女士們既壞習慣。
然而d壞習慣,係唔會受到金融風暴加海嘯既沖擊,百毒不侵,
但咁樣並唔代表荷包裡面係有錢既。

正所謂,唔買都睇下,冇錢買都摸下丫

---------------------------------------------------------

想想今年買d咩,做d咩好呢?

-
早兩日為左乙水朋友歡喜,由幫佢選禮物去公司派對變左各自買多份禮物同佢美其名咁交換,等佢收到心頭好。

-
收到同事甲送既聖誕咭,但我又好唔好送返俾人呢?

-
不如買好味既馬沙朱古力俾公司同事丫,之不過感情唔係咁深而且如果請d咁好味既朱古力,好似浪費咁喎!

-
第一年係依間公司過聖誕,聽講係24號下午會有個聖誕派對,礙於我地係服務中心,所以前線員工既辦工時間,都要經上司安排!

(
從之前八號風球見不到上司有為前線員工爭取福利後,其實我們都已經冇打算靠佢,畢竟做得客戶服務,提供服務係應該既,有冇特別安排可以早走係bonus 不過我一直想放長雙眼睇過新上司安排,發現原來好差囉!連一二句將心比己既安慰說話都冇不特止,仲要另外一個team既上司幫我地問,一個可以簡單既決 定,佢話要問下上一手喎!然而,夠膽叫我地出個notice,話俾人知我地會早收,點解?因為要開聖誕party囉!當然,做左咁多年人為免俾痛腳人地 捉,我地梗係決定把notice既內容化繁為簡。不過對上司就好失望喇!)

-
聽講男友阿哥諗住請佢新女友食聖誕大餐同幾千蚊既電子產品,雖然我唔知佢女友送返d咩俾佢,但今年都係我同另一半既第一個聖誕,唔知會點過呢?

曾幾何時,我都好懷念以前既聖誕節,但畢竟人物,時間,地點全部都唔同,根本唔可以混為一談。

然而,要求收穫先必須先要付出(但付出未必一定等如有收穫架喎!)
自問今年既聖誕已經預先送左一條溫暖牌頸巾,諗住正日再送左份小玩意!
人與人,比死人兩個人既關係唔應該建立係物質上高,亦不能因價格去衡量(但如果有就最好啦!)

-
今年既聖誕佈置好靚,如果度度去影相,去咁多日街都唔夠影呀!

-
這個節日係依個人情涼薄既社會裡加添一點暖意,不妨同身邊既人講句︰"聖誕快樂!" 我諗三唔識七都會因為咁而開心d呀!

-
最後,多謝公司提早出糧,好讓我有一個水源充足的聖誕節!

p.s
多謝上年平安夜陪我過的大哥,今年小妹唔陪你啦!你自己去happy啦!聖誕快樂!千其唔好唔記得買禮物俾我呀!

野蠻郡主 聖誕交叉blog:


小石頭評
: 你真係好直爽同埋感性o!! 希望應該要睇到的人睇到呢篇文啦!

大家如果對呢位假野蠻, 真性情的郡主的文章感興趣的話, 請瀏覽以下網址:

http://vanityfairhk.blogspot.com/

P.S.: 感謝鐵鎚兄抽出寶貴時間安排呢個有趣的博客互動遊戲! Thank you!!

各位網友, 親朋戚友: 聖誕快樂!! Merry Christmas!!

我篇文呢? 大家唔好搵啦, 見到就有鉛氣油, 見唔到就算..........罷啦!

沒有留言: